معماری
خانه > لیست پایان نامه های تحصیلات تکمیلی

لیست پایان نامه های تحصیلات تکمیلی

ردیف مشخصات دانشجو عنوان پایان نامه استاد راهنما نام داور
۱ زیبا زهرائی بررسي تاثير تبليغات شفاهي بر قصد خريد مصرف کننده( مطالعه موردي: دانشجويان کارشناسي ارشدبازاريابي استان مازندران) میرزاحسن حسینی دکتر جنابی
۲ شمس الضحی زمانلو بررسي رابطه استفاده از عناصر راهبرد اقيانوس آبي و ارتقاء فروش تجهيزات الکترونيک (مورد مطالعه: بازار تلفن همراه شهر تهران) میرزاحسن حسینی دکتر جنابی
۳ مینا جانباز بررسي تاثير تبليغات طنزآميز بر ادراک مخاطبين میرزاحسن حسینی دکتر باقری
۴ ندا رجب پور بررسي اثر تبليغات بر قصد خريد برند فروشگاهي (مطالعه موردي : فروشگاههاي منتخب زنجيره اي رفاه در استان مازندران) میرزاحسن حسینی دکتر طاهری
۵ سپیده اسماعیلی ایرانی نقش عشق به برند و حسادت به برند در شکل گيري تعامل مشتري میرزاحسن حسینی سازور
۶ علی باطنی عوامل موثر بر ارزش خريد اينترنتي و قصد خريد مجدد مشتري میرزاحسن حسینی سازور
۷ فضه زرعی حور بررسي آثار گردشگري بر کيفيت زندگي ساکنين استان مازندران میرزاحسن حسینی سازور
۸ بابک فیضی بررسي تاثير گذاري برند بانک انصار و شناسايي فاکتور هاي اثر بخش بر روي برند براي افزايش تراکنش هاي بانکي در بستر هاي نوين بانکداري الکترونيک در استان مازندران دکتر محمد باقری میرزاحسن حسینی
۹ سیده سمانه ساداتی بررسي عوامل موثر بر پذيرش برنامه هاي کاربردي تجارت الکترونيک در کسب و کارهاي کوچک و متوسط )مطالعه موردي : کسب و کارهاي کوچک و متوسط شهرستان ساري ) میرزاحسن حسینی سازور
۱۰ فرشاد فلاحت پیشه بررسي نقش لوگوهاي برند بر عملکرد بازاريابي شرکت مطالعه موردي: برندهاي مصرفي محصولات لبني در استان مازندران دکتر محمد باقری سازور
۱۱ سید ابراهیم فاضلی تاثير تصوير نام تجاري بر وفاداري به نام تجاري و قصد تغيير (مطالعه موردي بانک ملي شعب استان مازندران) دکتر محمد باقری سازور
۱۲ اسدالله مرادی بررسي عوامل تاثيرگذار بر قصد استفاده ازخدمات جديد پرداخت همراه مطالعه موردي بانک پارسيان حوزه ۵۶ ساري (مازندران، سمنان، گلستان) با متغير تعديلگر سن میرزاحسن حسینی سازور
۱۳ مرتضی حسن زاده سوخته کلایی شناسايي عوامل ساختاري رضايت مشتري در مدل هاي وفاداري میرزاحسن حسینی علوی نژاد
۱۴ حامد گیلانی بررسي عوامل تأثيرگذار بر انتخاب مقاصد مسافرتي مشتريان آژانسهاي مسافرتي و گردشگري استان مازندران میرزاحسن حسینی سازور
۱۵ زیور موحدی اثر تعديل گر تناسب فرهنگي بر روي بازاريابي داخلي و رضايت کارکنان(مطالعه موردي:شرکت لبنياتي هموطن) میرزاحسن حسینی سازور
۱۶ مریم قاسمی بررسي تاثير تصوير ذهني شرکت وشهرت آن بر کيفيت خدمات (ادراک شده) ، رضايت مشتري و وفاداري مشتر مورد مطالعه: شرکت بيمه ايران استان مازندران میرزاحسن حسینی سازور
۱۷ زهرا رمضانی بررسي تاثير دانش مشتري و مديريت ارتباط با مشتري بر کيفيت خدمات (مورد مطالعه: شرکتهاي بيمه استان مازندران) دکترجنابی سازور
۱۸ لیلا قاسمی راد فرآيند تصميم گيري مصرف کننده در بازاريابي ويروسي توسط موبايل میرزاحسن حسینی علوی نژاد
۱۹ صدیقه ملازاده بررسي نقش نظام توليد به موقع (JIT) در قابليت زنجيره¬ي تأمين و عملکرد سازمان هاي توليدي (مورد مطالعه : شرکت هاي کوچک و متوسط استان مازندران) محمود حسینی امیری  
۲۰ مقداد امینیان عنوان پايان نامه : درگيري برند مشتري در شبکه اجتماعي آنلاين (مورد مطالعه: شرکت کاله در فيسبوک ) میرزاحسن حسینی علوی نژاد
۲۱ مرتضی قربانی بازاريابي سبز و نقش آن در نگرش و قصد خريد مصرف کنندگان به محصولات دوستدار محيط زيست (مورد مطالعه: شرکت کاله) میرزاحسن حسینی علوی نژاد
۲۲ اکرم اسماعیلی تاثير جوامع آن لاين در وفاداري مشتري به برند در شبكه هاي اجتماعي دکتر طاهری سازور
۲۳ سید عطیه نعمت پور استفاده از فناوري رسانه اجتماعي و عملکرد ارتباط با مشتري بررسي قابليت هاي مبتني بر CRM اجتماعي: مورد مطالعه شرکت کاله دکتر میرزاحسن حسینی علوی نژاد
۲۴ مرضیه شاکری درک تاثير يادگيري الکترونيک بر عملکرد فردي:نقش سواد ديجيتال (مورد مطالعه:دانشجويان دوره الکترونيک دانشگاه پيام نور) میرزاحسن حسینی سازور
۲۵ محمد جعفری آهنگری بررسي ترجيحات مشتريان در استفاده از خدمات بانکداري الکترونيکي و عوامل مؤثر بر آن (مطالعه موردي:شعب منتخب بانک ملت شهرستان گرگان) محمود حسینی امیری سازور
۲۶ رقیه معلم گنجی تاثير سرمايه گذاري بازاريابي رابطه مند در قدرداني مشتريان در خرده فروشي (مورد مطالعه :فروشگاه زنجيره اي خونه به خونه شهرستان بابل) میرزاحسن حسینی علوی نژاد
۲۷ نسیم اکبری بررسي اثر تعديلگر تجربه خريد آنلاين بر رضايت مشتري و قصد خريد مجدد در کاربران فروشگاه اينترنتي ديجي کالا دکتر طاهری سازور
۲۸ مریم براری زاده تاثير نمادهاي مذهبي در بسته بندي محصول بر پاسخ مصرف کننده ي مسلمان (مطالعه موردي : دانشجويان مديريت بازرگاني استان مازندران ) میرزاحسن حسینی سازور
۲۹ مرسده نعیمی بررسي تاثير مسئوليت پذيري اجتماعي شرکت بر کيفيت خدمات، رضايت مشتري و وفاداري مشتري (مطالعه موردي: شعب بانک مسکن ساري) میرزاحسن حسینی سازور
۳۰ الهه توکلی بررسي مکانيزمهاي مختلف مشتريان در مواجهه با نارسايي خدمات و تاثير شهرت برند بر آن میرزاحسن حسینی علوی نژاد
۳۱ سیده ریحانه میرغیاثی بررسي رضايت کاربران از دولت الکترونيک بر اساس چارچوب کبرا . مورد مطالعه : کارکنان اداري آموزش و پرورش و مدارس چالوس دکتر طاهری علوی نژاد
۳۲ فرزانه فتحی بررسي رابطه بين مهارت مذاکره مديران بازرگاني با فروش شرکت میرزاحسن حسینی سازور
۳۳ ابراهیم براری تبيين اثر فناوري اطلاعات بر توانمندسازي منابع انساني نيروي انتظامي استان مازندران میرزاحسن حسینی سازور
۳۴ الهام سالاریه تاثير نقش وب سايت هاي شبکه هاي اجتماعي در روابط بين تبليغات برند و مصرف کننده میرزاحسن حسینی سازور
۳۵ فاطمه آریش تحليل و بررسي نقش بازاريابي سبز در مزيت رقابتي جذب مشتريان (مورد مطالعه : شرکت هاي شهرک صنعتي رجه بابل) میرزاحسن حسینی سازور
۳۶ مرمرالسادات شجاعی بررسي عوامل مؤثر بر اعتماد در تجارت الکترونيک مشتري با مشتري با تأکيد سن و جنسيت (مورد مطالعه: کاربران شهرستان بابلسر) اعظم سازور علوی نژاد
۳۷ رقیه شهاب بررسي عوامل موثر پذيرش تجارت الکترونيک بر تبيين استراتژي بازاريابي در بنگاه هاي کوچک استان مازندران میرزاحسن حسینی سازور
۳۸ ندا دائمی نقش توسعه صادرات فرش بر توان رقابتي اقتصاد با رويکرد اقتصاد مقاومتي دکتر فروزنده سازور
۳۹ مرتضی ابراهیمی نسب عمران بررسي عوامل مؤثر بروفاداري مشتري در خرده فروشي هاي آنلاين. میرزاحسن حسینی سازور
۴۰ حسن ملاتبار فیروزجائی بررسي تأثير محرك هاي دروني و محيطي بر رفتار خريد ناگهاني در چارچوب قصد خريد(مطالعه موردي: خريد البسه در استان مازندران) دکتر محمد باقری سازور
۴۱ فریبا پورابراهیم بررسي يک مدل ترکيبي براي وفاداري الکترونيک و رضايت الکترونيک به بليط الکترونيکي بر وبسايت هاي خطوط هواپيمايي(مورد مطالعه:خريداران بليط الکترونيکي شرکت ايران اير) میرزاحسن حسینی علوی نژاد
۴۲ فاطمه رضایی بررسي نقش ميانجي چابکي سازماني در اثرات مديريت دانش بر عملکرد سازمان (مورد مطالعه: اپراتور تلفن همراه الف) سازور دکتر حسینی
۴۳ بهناز رحمانی رابطه عوامل جمعيت شناختي و متغييرهاي انگيزشي با مقبوليت استفاده از تجارت سيار در ميان کاربران فروشگاه اينترنتي ديجي کالا دکتر طاهری علوی نژاد
۴۴ هدی دائمی بررسي تاثير نوآوري در افزايش بهره وري شرکت هاي فناوري اطلاعات (مورد مطالعه: شرکت هاي مستقر در پارک هاي علمي و فناوري استان مازندران) دکتر فروزنده سازور
۴۵ حسین کسلخه بررسي تاثير مسئوليت اجتماعي شرکت ها بر وفاداري مشتريان با توجه به نقش ميانجي اعتماد، رضايتمندي و شناسايي مشتريان در کارخانه دلند استان گلستان دکتر محمد باقری سازور
۴۶ آرمین علائی کله سر بررسي نقش فناوري اطلاعات بر مديريت ارتباط با مشتري ( مطالعه موردي: بانک کشاورزي استان مازندران) سازور علوی نژاد
۴۷ صدیقه شفیعی عربی بررسي عوامل موثر در انتخاب فروشندگان آنلاين تلفن همراه (مورد مطالعه:دانشجويان کارشناسي ارشد فناوري اطلاعات) سازور علوی نژاد
۴۸ رقیه یحیی تبار بررسي تفاوت هاي فرهنگي در ادراک پزشکان و اثرات آن برپذيرش فن آوري اطلاعات به عنوان سيستم هاي مبتني برمديريت دانش سازور علوی نژاد
۴۹ مرضیه نوری بررسي عوامل تاثيرگذار بر تقدم وفاداري کاربران در بازار الکترونيک b2b در سايت تجانت سازور دکتر حسینی
۵۰ شجاع قربانی بررسي تأثير مديريت دانش بر موفقيت ارتباط با مشتري با توجه به عوامل سازماني مؤثر (مورد مطالعه: شرکت ماشين سازي بادله) دکتر شخصیان سازور
۵۱ اصغر گشتاسبی بررسي ارتباط مديريت دانش و انتقال تکنولوژي در صنعت ذوب و ريخته گري سازور علوی نژاد
۵۲ حسن ابراهیمی خارکش عوامل موثر بر خريد اينترنتي شبکه هاي اجتماعي دکتر محمد باقری سازور
۵۳ محمد خلیلی تاثير وفاداري برند بر درگيري مشتري در جوامع مجازي برند دکتر میرزاحسن حسینی سازور
۵۴ مهرناز علاءالدینی تاثير مولفه هاي مختلف تجارت اجتماعي بر اعتماد و عملكرد مصرف کنندگان در ميان کاربران اينستاگرام استان مازندران دکتر طاهری سازور
۵۵ مهسا مردانی درگيري مشتري در شبکه اجتماعي (مورد مطالعه: رفتار مشتري مربوط به صنعت پوشاک ورزشي شرکت نايک در فيسبوک) سمیه علوی نژاد سازور
۵۶ عاطفه مسلم زاده بررسي ارتباط بين ابزارهاي بازاريابي سبز و رفتار خريد مصرف کنندگان (مطالعه موردي:مصرف کنندگان استان مازندران) دکتر باقری سازور
۵۷ صفورا هاشمی نسب گرجی تاثير بازاريابي رابطه مند بر روي ارزش ويژه برند در بانک (مورد مطالعه:شعب بانک ملي شهرستان بهشهر) سازور دکتر حسینی
۵۸ مهرداد باب شهمیری بررسی نقش مدیریت دانش برخلاقیت سازمانی  سازور دکتر حسینی
۵۹ (مورد مطالعه: کارکنان شعب بانک ملی در شهر تهران)
۶۰ راضیه شفیعی بخش بندي مشتريان وفادار و ارتباط با مشتريان با استفاده از تکنيک RFMو روشهاي خوشه بندي دکتر باقری سازور
۶۱ طاهره قاسمی بررسي و تبيين نقش تسهيلات نظام بانکي در رونق کسب و کارهاي کوچک و متوسط مطاله موري : (شهرک صنعتي شمس آباد تهران) دکتر فروزنده سازور
۶۲ ندا سجادی پيمايشي در ارزيابي کيفيت خدمات ارايه شده از ديدگاه مشتريان(مورد مطالعه:فروشگاه اينترنتي دي جي کالا) دکترمحمدی سازور
۶۳ سید علی اکبر فاطمی تأثير دانش مشتري و مديريت ارتباط با مشتري بر کيفيت خدمات دفاتر مسافرتي شهرستان بابل دکتر حسینی سازور
۶۴ نجمه عباسی واسکسی بررسي نقش رضايت مشتري بر تغييرات قيمت و اعتماد به برند با متغير ميانجي وفاداري مشتريان (در صنعت پوشاک کودکان استان مازندران) سازور دکتر جنابی
۶۵ اسماعیل شوب چاری بررسي تاثير رقابتي بودن بازار محصول بر تصميمات سرمايه گذاري شرکت سازور دکتر جمالی
۶۶ خدیجه نیکوکار بررسي رابطه بين شايسته سالاري و راندمان کاري کارکنان (مورد مطالعه شعب منتخب بيمه ايران استان مازندران) دکتر حسینی سازور
۶۷ مجید باخدا بررسي رابطه بين کيفيت خدمات و رضايت مشتريان در شعب بانک ملي شهرستان محمود آباد دکتر محمدی سازور
۶۸ فاطمه لورایی چالش هاي فراروي مطلوبيت عملکردي کانال هاي توزيع خدمات در دفاتر خدمات مسافرتي شهر نور دکتر حسینی سازور
۶۹ سیده نیلوفر حسینی بررسي نقش ميانجي ويژگي هاي شخصيتي، زمان و پول در دسترس در تأثير عوامل موقعيتي بر تمايل به خريد آني در مراکز خريد پوشاک فروشگاه هاي (ايران کتان،پرشيا،آديداس و…)در شهرستان بابلسر دکتر ایمان خان  
۷۰ فاطره خاوری نژاد اثرات تمرکز زيست محيطي و برنامه زماني بر روي عملکرد بازاريابي سبز و نقش تعديل کننده تعهد منابع ‏در ۱۲صنعت منتخب ايران سازور  
۷۱ سجاد کریمی انتخاب تامين کنندگان در زنجيره تامين تاب آور با استفاده از تکنيک ديمتل فازي (مطالعھ موردي در زنجيره تامين شرکت ساپکو) دکتر صفائی دکتر ولی پور
۷۲ دکتر فلاح
۷۳ زهرا ابراهیم پور عوامل موثر بر قصد خريد آنلاين در چارچوب نگرش و ادراکات مشتريان دکتر باقری  
۷۴ زین العابدین دباغی کناری ارزيابي تامين کنندگان شرکت لبني دوشه با توجه به ملاحظات زنجيره تامين سبز با استفاده از روش توديم دکتر صفائی  
۷۵ زینب رضایی روشن ارزيابي محرکها ومشوقهاي توليد پايدار با مدل ساختاري-تفسيري ISMدر شرکت فرا صنعت دکتر صفائی دکتر فلاح
۷۶ احمد بطحایی ارزيابي چابکي سازمان ها با روش FUZZY VIKOR و ANP FUZZY مطالعه موردي : شرکت هاي لبني صالح ، لني دوشه هراز ،لبني گلا و لبني کاله دکتر ولی پور دکتر فلاح
۷۷ داریوش بافهم مهربانی بررسي تاثير گرايش به بازار و گرايش به نوآوري بر عملکرد کسب و کار و مسئوليت اجتماعي شرکت ها: در صنعت مخابرات استان تهران دکتر باقری  
۷۸ مژده ابراهیمیان بررسي تاثير عوامل مربوط به ابعاد شغل،ويژگي هاي جمعيتي کارکنان بر رفتارهاي سايبرلوفينگ(مورد مطالعه: سازمان هاي دولتي منتخب در سطح استان مازندران) دکتر باقری  
۷۹ سید جمال حسینی “تبين مدلي براي ارزيابي کلي چابکي زنجيره تامين” (شاهد تجربي: شرکت انديشه ايمني خودرو) دکتر  فلاح لاجیمی سازور
۸۰ دکتر جمالی
۸۱ المیرا طالبیان نقش شبکه اجتماعي در وفاداري مشتري و نقش ميانجي تعهد برند (مورد مطالعه: شرکت زارا فيسبوک) دکتر میرزا حسن حسینی  
۸۲ سازور
۸۳ زهرا ملکی شناسايي و رتبه بندي عوامل مؤثر بر قصد استفاده از دولت الکترونيک ( مورد مطالعه : کارکنان واساتيد دانشگاه هاي شهرستان رامسر) دکتر طاهری سازور
۸۴ سید محمد جولانی بخش بندي تامين کنندگان با استفاده از تکنيک BWM دکتر فلاح سازور
۸۵ جمالی
۸۶ فاطمه کاظمی مریدانی ارزيابي کارآيي و اثربخشي تامين کنندگان در زنجيره تامين پايدار با استفاده از رويکرد Fuzzy DEA (مورد مطالعه: شرکت چوب پلاست توسکا) دکتر فلاح لاجیمی  
۸۷ مهدی علیزاده بررسي تاثير رضايت وکيفيت ادراک شده بر وفاداري مشتريان در چارچوب اعتبار برند دکتر باقری سازور
۸۸ سپیده داوودی رتبه بندي شرکت هاي زير مجموعه رجا از منظر زنجيره تامين خدمات تاب آوربااستفاده از تکنيک BWM دکتر فلاح لاجیمی  
۸۹ مریم اصغرزاده بررسي رابطه گرايش به کارآفريني و عملکرد شرکتها با نقش واسطه سرعت نوآوري (مورد مطالعه :شرکتهاي فعال شهرک صنعتي بشل ) دکتر ابوالحسن حسینی  
۹۰ پژمان آذرکو بررسي تاثير کيفيت وب سايت بر عوامل کليدي موثر در تصميم گيري مشتريان در تجارت الکترونيک سازور دکتر جمالی
۹۱ سحر جعفریان شناسايي عوامل موثر و پيامدهاي ناشي از عشق به برند فرش دستبافت ايراني دکتر شیرخدایی  
۹۲ استاد مشاور: علوی نژاد
۹۳ ساحل عباسی بررسي تاثير فناوري اطلاعات بر کارآفريني سازماني و عملکردهاي نوآورانه مورد مطالعه : شرکت هاي کارآفرين نوپا آي تي بنيان در ايران دکتر شخصیان  
۹۴ شیوا ذبیحی نقش واسط تصوير نوآوري در رابطه ي ميان نوآوري پذيري و تمايلات رفتاري گردشگران(مورد مطالعه: رستوران شالي در شهرساري) مصطفی محمدی سازور
۹۵ محبوبه روشن راد بررسي تاثير ارزش ويژه فروشنده بر ايجاد حس وفاداري مشتري به نام تجاري دکتر شیرخدایی  
۹۶ استاد مشاور: علوی نژاد
۹۷ سیده زهرا موسوی شناسايي و رتبه بندي روشهاي ترفيع و پيشبرد فروش موسسات مالي و اعتباري در شهرهاي کوچک دکتر شیرخدایی  
۹۸ استاد مشاور: سازور
۹۹ سپیده دقیق بررسي عوامل موثر بر رفتار خريد مشتريان در خريدهاي اينترنتي (مورد مطالعه بازار تبلت و تلفن همراه) حسینی امیری سازور
۱۰۰ میلاد عاشوری رابطه بين کيفيت سايت با اعتماد و وفاداري مشتريان در شرکت مسافربري رجا دکتر شیرخدایی  
۱۰۱ استاد مشاور: علوی نژاد
۱۰۲ صدیقه اسلامی بررسي عوامل موثر در خريد ناگهاني مواد غذايي در فروشگاه هاي زنجيره اي خونه به خونه بابل مصطفی محمدی دکتر رضایی
۱۰۳ نازنین نوری آزاد بررسي عوامل مؤثر بر پذيرش بانکداري تلفن همراه در سيستم بانکي استان گلستان با استفاده از تکنيک هاي AHP و SEM حسینی امیری  
۱۰۴ ارمغان ریوندی سنجش آمادگی الکترونیک و ارائه راهکارهای بهبود  با استفاده از مدل گسترش عملکرد کیفیت (QFD) (مورد مطالعه: شرکت ملی پخش فرآورده­های نفتی ایران) دکتر  میرزاسن حسینی  
۱۰۵ تانیا توفیقی ميزان اثر بخشي تبليغات تلويزيوني بانکهاي رفاه و پارسيان از ديدگاه مشتريان شهر گرگان دکتر کیا سازور
۱۰۶ دکتر محمدی
۱۰۷ حسین خلیل پور بررسي و رتبه بندي شاخص هاي فناوري اطلاعات در مديريت زنجيره تامين صنايع لبني استان مازندران سازور  
۱۰۸ هانیه نیکونژاد بررسي نقش واسط ارزش خريد در ارتباط ميان مرغوبيت خريد و مقاصد رفتاري گردشگران خريد در ساري مصطفی محمدی سازور
۱۰۹ فاطمه آستا بررسي تاثير اعتبار برندوخود تجانسي برند بر وفاداري برند در چارچوب عشق به برند :مطالعه موردي در مشتريان لوازم الکترونيکي استان مازندران محمد باقری  
۱۱۰ فهیمه جباری شناسايي و رتبه بندي عوامل تاثيرگذار بر قرباني شدن سايبري(دانشجويان کارشناسي و کارشناسي ارشد دانشگاه هاي غيرانتفاعي و آزاد محمود آباد استان مازندران) دکتر فاطمه طاهری  سازور
۱۱۱ زهرا حسینی
۱۱۲ نسرین نجفی بررسي و ارزيابي وضعيت استفاده از سيستم هاي مديريت اطلاعات در پروژه هاي ساختماني با استفاده از فرآيند تجزيه و تحليل شبکه اي در شرايط فازي (Fuzzy ANP) (مورد مطالعه: پروژه هاي ساختماني استان مازندران دکتر حسنعلی آقاجانی  
۱۱۳ محسن آزادمنش بررسي عوامل موثر بر تسهيم دانش بين کادر درماني بيمارستان هاي منتخب تابعه دانشگاه علوم پزشکي مازندران سازور  
۱۱۴ بابک حسینی بررسي نقش فناوري اطلاعات در پويايي قابليت بازاريابي شرکتها(مطالعه موردي: شرکت بيمه سامان) دکتر میرزاحسن حسینی  
۱۱۵ هاجر مرادی افراپلی بررسی نقش میانجی تعهد کارکنان و مدیریت هویت برند بر عملکرد و رضایت کارکنان (مورد مطالعه: شعب بیمه ایران شهر ساری) دکتر حسنعلی آقاجانی سازور
۱۱۶ فاطمه یحیی نتاج بررسي تأثير آموزش قبلي و جنسيت بر پذيرش يادگيري الکترونيک (مورد مطالعه: مرکز آموزش الکترونيک دانشگاه تهران) دکتر مدهوشی  
۱۱۷ احسان سجادی ارزیابی رضایتمندی و تمایل به خرید مشتریان با استفاده از تکنیک تمایل پوششی داده ها (مورد مطالعه: صنعت لبنیات) سازور  
۱۱۸ پریا بحری ارائه مدل ساختاري تفسيري ISM جهت بهبود کيفيت خدمات در سازمان هاي خدماتي با رويکرد IPA (موضوع مورد مطالعه: کارگزاري هاي شهرداري تهران( دکتر محمود مدیری  
۱۱۹ خالد شفیعی بررسي تاثير تبليغات دهان به دهان الکترونيک بر قصد خريد مصرف کننده (مورد مطالعه گوشي و تبلت هووآوي) دکتر حسینی امیری سازور
۱۲۰ ولی الله رمضانی ارايه مدل تصميم گيري براي انتخاب تامين کننده مناسب در برون سپاري فناوري اطلاعات   با تاکيد بر کارت امتيازي متوازن و روش هاي تصميم گيري چند معياره سازور  
۱۲۱ امید علیائی بررسي تاثير بازارگرايي و رقيب گرايي بر عملکرد کسب و کار در چهارچوب حوزه هاي نوآوري در سازمان هاي خدمات دکتر باقری سازور
۱۲۲ ندا امینی بررسي رابطه سرمايه فکري و نوآوري سازماني در شهرک هاي صنعتي استان مازندران: مطالعه موردي شهرک صنعتي فاز يک و دو شهرستان آمل دکتر علوی نژاد سازور
۱۲۳ مرتضی آقا پور شناسایی و بررسی شاخص­های استقرار تولید در در کلاس جهانی در صنعت خودرو (شاهد تجربی: شرکت ایران خودرو رجه بابل) دکتر صفایی فلاح
۱۲۴ ولی پور
۱۲۵ فرشته روجایی بررسی روابط ساختاری معیارهای انتخاب تأمین­کنندگان سبز با استفاده از روش دیمتل خاکستری دکتر صفایی فلاح
۱۲۶ ولی پور
۱۲۷ محمد نیکزاد بررسی استراتژی های منابع انسانی بربهبود عملکرد کارکنان بخش فروش دکتر عبدالله رضایی نام داور

 

قالب وردپرس