معماری
خانه > اطلاعیه > قابل توجه کلیه دانشجویان کارشناسی ارشد

قابل توجه کلیه دانشجویان کارشناسی ارشد

۱- شیوه نامه آئین نامه اجرایی دوره کارشناسی ارشد مطابق با آخرین تغییرات وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در وب سایت دانشکده وجود دارد، مستدعی است آن را مطالعه نمائید، تا هرگونه ابهام و سوالی در خصوص موارد آموزشی برطرف گردد.
۲- آندسته از دانشجویان که قصد دفاع از پایان نامه را در شهریورماه ۱۳۹۵ دارند باید حداکثر تا تاریخ ۲۰ شهریور فرم درخواست دفاع از پایان نامه خود را به همراه پایان نامه تائید شده توسط استاد راهنما (بصورت ویرایش شده، پرینت و سیمی شده) به تحصیلات تکمیلی تحویل دهند.
۳- برای ثبت نام دانشجویان کارشناسی ارشد (نیمسال پنجم: آندسته از دانشجویانی که قادر به ارائه پایان نامه تا تاریخ مذکور را نمی باشند) ابتدا باید فرم تمدید سنوات (موجود در وب سایت دانشگاه) را حداکثر تا پایان ۱۵شهریور ماه ۱۳۹۵ تکمیل کرده و بعد از امضای استاد راهنما و مدیرگروه به تحصیلات تکمیلی تحویل داده و واحد پایان¬نامه را در بازه زمانی انتخاب واحد اخذ نمایند.
۴- دانشجویانی که از پایان نامه خود دفاع کرد ه اند، پس از اعمال تغییرات مورد نظر داوران محترم، جهت تنظیم پایان نامه برای صحافی از شیوه نامه تدوین پایان نامه جدیدی که بر روی سایت قرار داده شده است استفاده نمایند (نه شیوه نامه قبلی)

نمایش فرم های تحصیلات تکمیلی

قالب وردپرس